Clubhuis ’t Havenhoofd

WSV Helius heeft een gezellig, mooi en groot clubhuis. De openingstijden van ’t Havenhoofd zijn:

- in de maanden Juli en Augustus 7 dagen per week geopend van 15.00 – 24.00 uur (keuken sluit om 20.30 uur)

- buiten het hoogseizoen van 1 april tot 31 oktober elke donderdag t/m zondag open van 15.00 – 24.00 uur (keuken sluit om 20.30 uur).

- voor openingstijden van 1 oktober - 30 april kijk op de FB pagina van 't Havenhoofd.

Vanaf het grote zonovergoten terras heeft u uitzicht over de hele Heliushaven. Wanneer u ervoor kiest om binnen iets te komen eten of drinken, kunt u genieten van een prachtig uitzicht over het Haringvliet en natuurgebied het Quackgors.

Wij raden u zeker aan een bezoekje te brengen aan ons clubhuis wanneer u  op onze haven bent.

Reserveren voor het Restaurant ’t Havenhoofd: 0181 316563 / ofni.[antispam].@thavenhoofd.nl of raadpleeg Facebook of de website https://www.thavenhoofd.nl/

Ons clubhuis is ook te gebruiken voor feestjes en evenementen. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Ook vanaf de weg zijn we prima bereikbaar. De haven biedt gratis parkeren aan.