Toertocht 2024

Welkom bij de Toertocht 2024!

Deelnemers toertocht 2024

Inschrijfformulier

Na een onderbreking van 5 jaar is het eindelijk weer zover - we gaan weer op reis! De herinneringen aan de toertocht van 2019 blijven levendig voor velen van ons. Van de gezamenlijke start in Hellevoetsluis tot de hartelijke ontvangst op Texel en het onvergetelijke eindfeest in de strandtent, het was een avontuur om te koesteren.

Dit jaar streven we ernaar om dezelfde magie te evenaren, of misschien zelfs te overtreffen. Het succes hangt af van jullie, onze deelnemers. De buzz rondom deze editie is al voelbaar, met 22 schepen die zich hebben aangemeld nog voordat de inschrijvingen officieel zijn geopend.

Op 2 april 2024 gaan de inschrijvingen van start via onze homepage. Leden ontvangen vervolgens een uitnodiging per e-mail.

Ontdek het programma voor de Toertocht 2024:

Zondag 5 mei 2024, 17:00 uur: Pre-briefing

Voor degenen die graag goed voorbereid zijn, bieden we een pre-briefing aan. We delen meer informatie over de voorbereiding, de routeplanning, het programma, en meer.

Woensdag 8 mei 2024, 20:00 uur: Briefing

Tijdens de briefing kijken we samen naar het weer, de routeplanning en het programma.

Donderdag 9 mei 2024

We zetten koers naar Cadzand in de ochtend. Daar volgt een korte briefing voor de volgende dag en een gezellige steigerborrel.

Vrijdag 10 mei 2024

We zetten de reis voort naar Blankenberge waar we aanmeren bij Royal Scarphout midden tussen de feestvreugde van de havenfeesten 2024. 's avonds is er een bbq en feest in het clubhuis van de royal scarphout (steiger 18)

Zaterdag 11 mei 2024

De dag staat verder vrij zodat iedereen kan genieten van de Havenfeesten in Blankenberge. Voor degenen die meer willen ontdekken, hebben we een nautische kwis georganiseerd.

We kijken ernaar uit om samen met jullie nieuwe herinneringen te creëren tijdens de Toertocht 2024! Dorris, Monica en Ruud