Helius BBQ

Geplaatst op 06-06-2024  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: EC

Uitnodiging voor de Helius BBQ!

Beste Helius-leden,

Jullie hebben er wellicht al iets over gelezen of een uitnodiging per mail ontvangen, maar we willen ons aankomende evenement toch nog even extra onder de aandacht brengen.

We nodigen jullie graag uit voor de Helius BBQ op 22 juni 2024. De inloop is vanaf 18.00 uur bij 't Havenhoofd. Het belooft een fantastische avond te worden, vol gezelligheid en samenzijn. Tot nu toe hebben we al 60 aanmeldingen, maar hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

Na de BBQ kan er nog volop worden genoten van elkaars gezelschap. Zoals we van Helius-leden gewend zijn, zal het weer een en al gezelligheid worden. Het eten van de BBQ wordt door onze vereniging verzorgd. Alleen de drankjes zijn op eigen kosten.

Inschrijfformulier     Reageer snel, dit kan tot 16 juni aanstaande.

bbq 2

We kijken ernaar uit jullie te zien op de 22ste!

Vriendelijke groet en tot dan,

De evenementencommissie van Helius
Miranda, Marlies, Marjo, Sylvia, Robert en Dorris